4. lokakuuta 2012

Lakkojen säilytys :)

Moi :)
tässä postauksessa ei tule kynsiä, eli jos ei kiinnosta miten säilytän lakkani niin älä lue :D
Mutta siis mulla on seinällä kaks Ikeasta ostettua tauluhyllyä, johon oon laittanu värijärjestykseen lakat :) oon myös kokeillu merkettäin, mut en tykänny siitä niin paljoa.. Kuvat kertoo enemmän kun höpötys eli katsokaa kuvia miten ne on :D


<-- tuossa kuvassa näkyy tollanen kori, jossa säilytän vähän kaikkee :D siinä on vanulappuja, strassit, hileet, two way nail art lakat ja normaalit nail art lakat, alus- ja päällyslakat :) ainiin ja kynsilakan poistoaine, seche vite restorer ja viimeisenä muttei vähäisempänä: coctai tikkuja moneen käyttötarkotukseen :)



Mulla on siis sellanen nurkkaus yhestä huoneesta, eli kyseessä ei oo mun oma huone :D ja  tos seinäl on mun kaikki värilakat, niitä on tällä hetkellä n. 90. Nail art lakkoja kaiken kaikkiaan 18 :)


EDIT: 6.1 mulla on värilakkoja n.120 :D

2 kommenttia:

  1. Aikamoinen määrä kuin 90,10 pulloa vielä puutt,et ois tasaluku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 4.10 mulla oli tuon verran lakkoja, nykyään värikalloja on n.120 :D

      Poista

kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)